Правила магазину
Інтернет-магазином medycznie.com.pl (далі “Магазин” або “Продавець”), доступним за адресою www.medycznie.com.pl, керує MEDYCZNIE PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA, зареєстрована Окружним судом Краків-Срудместьє в Кракові, XII Економічний відділ Національного судового реєстру – Реєстр підприємців під номером KRS 0001028487. Юридична адреса компанії знаходиться в Gorlice (38-300), ul. Biecka 8/1. Ми зареєстровані в NIP: 7382169870, Regon: 524895764.
§ 1.
Інтернет-магазин medycznie.com.pl здійснює роздрібну торгівлю через Інтернет на основі цього Регламенту. Замовлення приймаються через
інтернет-магазин: medycznie.com.ua
електронну пошту: zamowienia@medycznie.com.ua
§ 2.
Всі продукти, пропоновані на medycznie.com.pl, є абсолютно новими, не мають фізичних та юридичних дефектів і були легально введені на польський ринок.
§ 3.
Договір купівлі-продажу з Клієнтом укладається польською мовою, відповідно до польського законодавства та цих умов. Місце доставки має бути в Республіці Польща.
§ 4.
Визначення:
Час виконання замовлення – час, необхідний Магазину для виконання замовлення і передачі його перевізнику, який здійснює обрану Клієнтом форму доставки.
Робочі дні – всі дні тижня з понеділка по п’ятницю, крім державних свят.
Підтвердження покупки – рахунок-фактура, рахунок або фіскальний чек, виданий відповідно до Закону про податок на додану вартість від 11 березня 2004 року.
Клієнт – фізична особа, яка досягла 13 років. року, при цьому, якщо особі не виповнилося 18 років. Якщо дитина не досягла повноліття, необхідна згода її законного представника, а також юридичної особи та організаційної одиниці, яка не є юридичною особою, але якій спеціальними положеннями надано правоздатність, і яка розміщує або має намір розмістити замовлення або скористатися іншими послугами Магазину (в тому числі Споживачі).
Споживач – фізична особа, яка здійснює правочин (договір купівлі-продажу через Магазин), безпосередньо не пов’язаний з її підприємницькою або професійною діяльністю.
Особистий кабінет покупця – індивідуальна панель для кожного Покупця, яку Продавець відкриває в його інтересах після реєстрації Покупця.
Оплата – спосіб здійснення платежу за предмет договору та доставку.
Продавець – MEDYCZNIE PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA, зареєстрована Окружним судом Краків-Срудместьє в Кракові, XII Економічний відділ Національного судового реєстру – Реєстр підприємців під номером KRS 0001028487. Юридична адреса компанії знаходиться в Gorlice (38-300), ul. Biecka 8/1. Ми зареєстровані в NIP: 7382169870, Regon: 524895764.
Замовлення – волевиявлення Клієнта, розміщене за допомогою Магазину, в якому однозначно вказані: вид і кількість товару, вид доставки, вид оплати, місце доставки, дані Клієнта, і яке безпосередньо спрямоване на укладення договору між Клієнтом і Продавцем.
§ 5.
Усі ціни на сайті medycznie.com.pl вказані в польській валюті і є цінами-брутто (з ПДВ). Ціна, вказана поруч з товаром на момент замовлення клієнта, є обов’язковою для сторін угоди, за винятком випадків, коли товар був відсутній на момент розміщення замовлення, про що клієнт буде проінформований.
§ 6.
Вартість доставки стандартних посилок (до 30 кг) вказується при оформленні замовлення. У разі купівлі товарів більших розмірів, ніж 1шт, ми залишаємо за собою право змінити, за погодженням з клієнтом, вартість доставки, розраховану програмним забезпеченням інтернет-магазину.
§ 7.
З кожним замовленням виставляється рахунок-фактура з ПДВ.
§ 8.
Підтвердження, доступ, запис, збереження всіх істотних положень договору для майбутнього доступу до цієї інформації має відбуватися у формі:
Підтвердження замовлення шляхом надсилання електронного листа на адресу, вказану Клієнтом:
[email protected],
інформація про право на відкликання
посилання для завантаження Умов та положень і форми відкликання замовлення або у вигляді PDF-файлів,
прикріплення до виконаного замовлення підтвердження покупки, надісланого на вказане місце доставки товару.
§ 9.
Продавець не стягує жодної плати за спілкування з ним за допомогою засобів дистанційного зв’язку, а покупець несе витрати на це в розмірі, що випливає з договору, укладеного ним з третьою особою, яка надає йому конкретну послугу, що дозволяє йому спілкуватися на відстані.
§ 10.
Продавець не надає Покупцеві гарантії в розумінні ст. 577 Цивільного кодексу, але інформує вас про будь-які відомі гарантії, що надаються третіми особами на товари в магазині. Продавець також не надає жодних післяпродажних послуг.
§ 11.
Забороняється використовувати будь-які матеріали, опубліковані на сайті Магазину (в тому числі фотографії та описи товарів) без письмової згоди Магазину.
§ 12.
Умовою користування послугами інтернет-магазину medycznie.com.pl, яким керує Продавець, є прочитання та прийняття цих Умов. Розміщуючи замовлення, Клієнт приймає зміст Умов та положень. Для того, щоб здійснювати покупки в Магазині, необхідно мати активну електронну поштову скриньку. Для того, щоб створити Обліковий запис Клієнта, Клієнт зобов’язаний зареєструватися. Умовою обробки замовлення є надання клієнтом даних, які дозволяють верифікувати замовника та одержувача товару. Продавець підтверджує прийняття замовлення електронним листом, надісланим на адресу, вказану Клієнтом при оформленні замовлення.
§ 13.
Термін обробки замовлення кур’єрською компанією до 7 робочих днів. Це час, який минає з моменту розміщення замовлення у випадку накладеного платежу або з моменту здійснення оплати Клієнтом у разі вибору онлайн-оплати чи оплати карткою до моменту передачі замовлення з Магазину перевізнику, який здійснює доставку – враховуються лише робочі дні. Замовлення на товари з різним терміном виконання відправляється після того, як закінчаться наявні товари в замовленні. У разі тривалої відсутності певного товару Продавець зв’язується з Покупцем, щоб домовитися про зміну замовлення або терміну його доставки. Відповідні зміни завжди повинні бути схвалені Покупцем.
Замовлені товари доставляються через :
Кур’єрська компанія – стандартні посилки. Посилки вище 1,8 м відправляються кур’єрською компанією – вартість доставки узгоджується з відділом продажів.
Транспорт продавця – Продавець доставляє замовлений товар клієнту протягом 21 робочого дня (залежно від складності замовлення) – Транспортні витрати узгоджуються.
Власний самовивіз – в офісі MEDYCZNIE PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA Gorlice (38-300), ul. Бецка 8/1 за годинами. з 7 ранку до 4 вечора (будь ласка, зв’яжіться з нами заздалегідь).
Якщо замовлення не може бути виконане, Продавець повідомить про це Клієнта не пізніше, ніж через 14 днів після отримання Продавцем замовлення. Повідомлення буде надіслано на електронну адресу, вказану Клієнтом у формі замовлення. Якщо Клієнт оплатить замовлення, як зазначено в реченні вище, Магазин поверне йому сплачені кошти.
§ 14.
Можливі наступні форми оплати:
Накладений платіж – готівка кур’єру, листоноші або поштовому відділенню при отриманні товару або в касі пункту особистого прийому.
Банківським переказом (передоплата) – після оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині на електронну пошту надсилається лист з номером банківського рахунку. Після отримання оплати товар відправляється кур’єром (стандартними посилками).
За допомогою онлайн-платежу – постачальником послуг онлайн-платежу є mElements S.A. та MOLLIE.
Платіжною карткою: «Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro» – Постачальник послуг онлайн-платежів – mElements S.A.
§ 15.
Перед тим, як забрати посилку з поштового відділення або у кур’єра, перевірте, чи не було пошкоджено упаковку під час транспортування. Якщо упаковка посилки має ознаки пошкодження, посилка не повинна прийматися, про що в присутності кур’єра повинен бути складений акт про пошкодження, а Клієнт повинен якомога швидше зв’язатися з Продавцем для з’ясування питання.
Покупець визнає, що з моменту підтвердження отримання посилки всі ризики, пов’язані з її станом, включаючи її вміст, переходять до нього і Продавець втрачає право на пред’явлення претензій, пов’язаних зі станом посилки, її втратою або пошкодженням.
§ 16.
Продавець несе гарантійну відповідальність за фізичні та юридичні недоліки проданого товару в обсязі, визначеному в ст. 556 і далі Закону від 23 квітня 1964 року – Цивільний кодекс (Дз. У. від 2014 р., поз. 121).
Якщо товар виявиться дефектним, Клієнт, зокрема, має право подати рекламацію протягом 2 (двох) років з дати поставки товару. У такому випадку Клієнт повинен надіслати або доставити Продавцю рекламований товар разом із підтвердженням покупки та описом виявлених дефектів. Товар, що підлягає рекламації, повинен бути доставлений або відправлений на адресу Продавця MEDYCZNIE PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA Gorlice (38-300), ul. Biecka 8/1.
Відповідно до положень Цивільного кодексу, покупець може вимагати ремонту товару, заміни товару на товар без недоліків, зменшення ціни товару або відмовитися від договору купівлі-продажу. Продавець зобов’язаний негайно, але не пізніше, ніж протягом 14 днів з дати отримання посилки з товаром, щодо якого подано рекламацію, відповісти на рекламацію та поінформувати Клієнта про подальші дії.
Якщо рекламація обґрунтована, Продавець зобов’язується замінити дефектний товар на товар без дефектів, усунути дефект або знизити ціну товару протягом 14 днів з моменту прийняття рекламації Клієнта.
У разі ефективної відмови від договору Продавець зобов’язується повернути платіж протягом 14 днів з дати отримання заяви про відмову від договору, із застереженням, що платіж не буде повернутий до тих пір, поки товар не буде отриманий назад або поки Клієнт не надасть докази його повернення.
Продавець відшкодовує Клієнту витрати, пов’язані з доставкою або відправкою товару, щодо якого виникла рекламація, після того, як рекламація буде вирішена.
У випадку, якщо на предмет договору поширюється гарантія дистриб’ютора або виробника (гаранта), детальні умови гарантії та термін її дії зазначаються в гарантійному талоні, виданому гарантом. Якщо гарантійний документ передбачає таку можливість, покупець може пред’явити свої вимоги за гарантією безпосередньо до авторизованого сервісного центру, адресу якого можна знайти в гарантійному документі. Клієнт також може пред’явити свої гарантійні вимоги продавцю, але в цьому випадку продавець є лише посередником, який переадресовує подану претензію гаранту. Покупець може на свій вибір реалізувати свої гарантійні права безпосередньо з гарантом, а свої гарантійні права – з Продавцем.
Продавець відшкодує покупцеві витрати, пов’язані з доставкою або відправкою дефектного товару, після розгляду скарги та прийняття претензій покупця.
З метою збереження належних властивостей і якості поставленої продукції Продавець залишає за собою право вибору конкретного способу транспортування замовлення – спеціалізованим транспортом з постійними, контрольованими умовами (Pharmalink). Якщо клієнт змінює спосіб доставки і вирішує не використовувати спеціалізований транспорт, Продавець не несе відповідальності за будь-яку зміну зовнішнього вигляду або властивостей товару, спричинену невідповідною (занадто високою або занадто низькою) температурою під час транспортування або зберігання упаковок транспортною компанією.
§ 17.
Відповідно до Закону про права споживачів від 30 травня 2014 року, споживач може відмовитися від договору купівлі-продажу товару, придбаного у продавця, без пояснення причин, подавши відповідну заяву в письмовій формі протягом 14 днів, рахуючи від дня поставки товару (тобто від дня отримання товару споживачем). Для дотримання цього терміну достатньо надіслати письмову заяву поштою до закінчення терміну.
Споживач може відмовитися від договору, подавши Продавцю заяву про відмову від договору. Споживач може використовувати форму заяви про відмову від договору, що є додатком до цих умов, яку також можна завантажити за посиланням Натисніть тут.
Заява про відкликання повинна бути надіслана на адресу MEDYCZNIE PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA Gorlice (38-300), ul. Biecka 8/1.
Споживач зобов’язаний повернути товар Продавцю не пізніше, ніж протягом 14 днів з дня відмови від товару. Для дотримання цього терміну достатньо повернути товар до його закінчення.
Товар слід повернути на адресу Продавця: MEDYCZNIE PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA Gorlice (38-300), ul. Biecka 8/1. Товар, що повертається, повинен бути в незмінному стані. Продавець підтвердить повернення вистави клієнту.
Продавець зобов’язаний протягом 14 днів з дня отримання заяви про відмову від товару повернути Споживачеві кошти в розмірі покупної ціни за вирахуванням витрат, але повернення коштів не здійснюється до тих пір, поки товар не буде отриманий назад або поки Споживач не надасть докази його повернення.
Продавець повертає платіж тим самим способом оплати, який використовував Споживач, якщо Споживач не погодиться на інший спосіб повернення, який не спричиняє жодних витрат для Споживача.
Споживач несе витрати, пов’язані з поверненням товару Продавцю, включаючи витрати на поштові витрати, охорону та упаковку товару.
Право на відмову від дистанційного договору не поширюється на споживача щодо договорів, зазначених у ст. 38 Закону «Про захист прав споживачів» від 30 травня 2014 року, і, зокрема, договори:
в яких предметом виконання є річ, що підлягає швидкому псуванню або має короткий термін придатності
в яких предметом послуги є товар, що поставляється в запечатаній упаковці, яка не підлягає поверненню після відкриття упаковки з міркувань охорони здоров’я або гігієни, якщо упаковка була відкрита після доставки;
в яких предметом виконання є речі, які через свою природу стають невіддільними від інших речей після доставки;
укладений шляхом проведення публічних торгів.
§ 18.
Оформляючи замовлення, клієнт погоджується на обробку наданих ним персональних даних з метою обробки та виконання замовлення Магазином, який також є адміністратором персональних даних у розумінні Регламенту (ЄС) 2016/679 Європейського Парламенту та Ради від 27 квітня 2016 року. про захист фізичних осіб при обробці персональних даних і про вільний рух таких даних та про скасування Директиви 95/46/ЄС (Загальний регламент про захист даних) (OJ EU. L. 2016, № 119, с. 1, зі змінами) (далі – “Регламент RODO”).
При оформленні замовлення Замовник, відповідно до ст. 6 Регламенту RODO, дає згоду на обробку своїх персональних даних товариством MEDYCZNIE PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA, зареєстрованим в Окружному суді Краків-Срудместьє в Кракові, XII Економічному відділі Національного судового реєстру – Реєстрі підприємців під номером KRS 0001028487, з місцезнаходженням в Горлицях (38-300), вул. Бєцка 8/1 виключно з метою виконання замовлення.
Персональні дані, що містяться в базі даних Магазину, не передаються суб’єктам, які не беруть участі у виконанні договору купівлі-продажу.
Відповідно до Закону про захист персональних даних, Клієнт має право на доступ до своїх персональних даних, їх виправлення та видалення. Магазин надає кожному Покупцеві право контролювати обробку даних.
Надання персональних даних є добровільним, однак відсутність згоди на обробку персональних даних перешкоджає виконанню замовлення Покупця.
§ 19.
Ці правила набувають чинності з 01.01.2021. застосовується до всіх замовлень, розміщених з цієї дати.
Магазин може вносити зміни до цих Правил з важливих причин: зміна або введення нових, обов’язкових для Магазину, загальноприйнятих положень законодавства або судових рішень, що впливають на принципи та умови споживчих продажів, зміна умов продуктів і послуг, що пропонуються Магазином, а також розширення асортименту товарів Магазину.
Магазин зобов’язується повідомляти покупців про зміни в Регламенті шляхом розміщення Регламенту на веб-сайті medycznie.com.ua.
Договори, укладені до внесення змін до Регламенту, регулюються редакцією Регламенту, чинною на момент розміщення замовлення Клієнтом.
ФОРМА ВИЛУЧЕННЯ
Завантажити